This site uses cookies own and third. If you continue to browse consider to accept the use of cookies. OK More Info.
Grants access to the special sections

Mod DB sections

Recent

-no title-

Author Topic: Flight  (Read 297 times)

Nomada_Firefox

• Administrator
  • Clone Commander

• 10726
Flight
« on: January 28, 2013, 01:00:32 PM »
Interesante pelicula esta, se que la critica americana y varias grandes compañias la han criticado hasta matarla, creo que es muy injusto y poco logico por la publicidad que les hace, no se dan cuenta que incluso saliendo en un accidente la publicidad siempre es positiva y poniendo recursos contra la pelicula solo han conseguido que los clientes sean negativos contra ellos.

El caso es que esta pelicula cuenta con seguramente los 25 minutos más emocionantes y yo creo mejor realizados de los ultimos años, se trata de la escena del accidente que relata, sin ser demasiado fantastico esta super bien realizada e interpretada. Sin revelar más de la peli de la cual por el argumento se sabe mucho pero no todo, os la recomiendo.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
An interesting film, I know how the american critic and several big companies have killed the film into the big screen but it was very unfair and non logic because they had won a lot of publicity, perhaps the european way is different but even if it was a film from a crazy airplane crash, the publicity was huge and with their attitude the people are probably being more negative with these companies.

But of course probably the concept from moral is different for a spanish man like me.

But if you ignore all these problems, you will watch one of the films with the best action 25 minutes from the past years, the crash scene is very very good with good actors and very well made. I do not go to reveal more from the film even if the argument is very knowledge by all the people but I recomend you the film.
I will not answer by private message, nothing which I can answer in the forum.
---------------------------------------------------
No respondere por mensaje privado nada que pueda responder en el foro.

linnaean-concentrated